خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی(برنامه ریزی و کنترل) تالیف هلن میک و ریچارد میک

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی(برنامه ریزی و کنترل) تالیف هلن میک و ریچارد میک

کد محصول: product_55
39,000 ریال
توضیحات

عنوان:  خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی(برنامه ریزی و کنترل) تالیف هلن میک و ریچارد میک ترجمه اعرابی و امیدی


تعداد صفحات70:

قیمت:  3900 تومان


نوع فایل : pdf

منبع:سایت مدیرپرداز

راهنمای خرید

گام 1: برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شوید.

گام 2: در صفحه ای که فایل مورد نظر شما، برای دریافت قرار دارد بر روی آیکن اضافه به سبد خرید کلیک نمایید.

گام 3: بر روی پرداخت کلیک نمایید و مراحل پرداخت را به اتمام برسانید.

گام 4: پس از پرداخت موفق، به حساب کاربری وارد شوید و فایل را دانلود نمایید